3 december, min födelsedag och 21 dagar kvar till julafton :)

....Joooo de vill jag visst :D

För idag är det min fördelsedag :D YEEY på mig asso !!!!!!! älskar fäödelsedagar och presenter :) hehe fick en massa kläder,pengar,ipod och en piercing i naveln :) så de är kul kul :)
på fredag eller söndag så kommer farmor til oss och då blir de mer presenter till mig :) hahahah älska mig !!!!
förlåt för att jag alltid har en sån dålig uppdatering mmen jag ska försöka skärpa mig. coh så ska de bli mer bilder också :) heeh
aaaja ska ha idrott sista lektionen vid två idag och sen ska jag in till stan till mammis jobb och sendan möta upp resten av min familj för att vi sedan ska åka till en restaurang :P mys mys.

i morgon blir det thes och utgång ;) honfira mig tydligen :P hahahah vi får se hur de blir :P helgen ska jag också försöka fota ute lite nu när de äer frost blir så fint då :) <3<3<3<'
pusspiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0