godjul

hihi god jul på er alla sötnosar :)
tänkte sklänga in et litet inlägg så här på självaste julaftons kvällen :)
Det har varit en väldigt mysig dag i dag :) LYCKAD JULAFTON :D fick en massa fint :)
heheh för att dra de lite kort så fick jag två paljett väskor en i guld och en i svart. ett par skor från Hm ( <333) ett par uggs, en tröja från min bror där de står cry emo cry! hahaha älskar den ;) tröja. en klänning till nyår, en jätte fin skinn jacka, e morgon rock, en pyamas, en cam, photoshop och så en bok. heheh jag tror att det var allt (a) Jag har tagit jätte många bilder under dagan men jag kan inte hitta sladden till min kamera så det är ju fuckt up så jag slänger in dom när jag kan (a)
hehe nu till lite tråkigare saker... jag som har sagt att jag ska värkligen börja uppdatera min blogg så blir det lite jobbigt,. för det är nämligen så att min dator är paj :( skärmen funkar inte så jag vet inte när jag kan komma in på daton igen :( BUUÄÄHÄHÄ sadface på mig :( så ni får överleva med att jag inte har bäst uppdatering :(
aaaaaaaja pussi pussi på er så får ni ha en underbar kväll och julafton.
och vill ni någgot så finns jag alltid på mobilen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0