tillbaka?

sorry darlings att jag inte har uppdaterat. men hallå?! palla blogga hela tiden ? :P heheh nej jag skojjar bara :D
ska snart springa till bussen för att åka till skärholmen själv :'( saaaadface! nej men jag hade ingen hjärna igår när jag köpte en julklapp till min bror så jag får idag lyfta min feta röv och åka och byta den och köa något annan :P hahah orkar inte :(
snart är de jul... fan vad tiden går snabbt alltså. det känns som att jag började gymnasiet för bara några veckor sen och nu har jag redan gått en hel termin. usch vad tiden går snabbt. men vem vet, jag kanske får uppleva det igen. för jag har en cp hjärna och vill byta linje igen.. har total tröttnat på foto. de är inge kul alls.. helt otroligt att dom i min skola har gjort något som jag älskade så mycket förut tråkigt. :(
aaaaja nu måste jag springa, min buss går om en kvart. sååå. pusssss


bild från valbord. guuud vilka minnen :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du tänk o byta till?

2009-12-22 @ 22:07:37
Postat av: Anonym

jag vet inte riktigt, hotell restaurang kanske? :O

2009-12-24 @ 21:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0