3 november

såå jag klarade av första skoldagen trots allt :P hahah fast jag fick redan på att jag har fått ett helt nytt schema. börjar klockan 8 på tisdagar, vilket brtyder att jag måste gå upp klockan 5, för att ta tåget vid 7. kuuul asså.
och så slutar jag vid 4 nu på fredagar istället. börjar 9, har en lektion och sen en håltimme på tre timmar.. varför liksom? :O
Har i nte hänt så mycket idag föruto skolan, gick och tog svininfluensan sprutan idag, gjorde lite ont men de var in te så farligt, känner inte av någon konstig biväkning än iaf så jag tror inte att jag blir ett miffo :Dhaha
nejmen sängen ropar på mig och jag ska dö i den nu, men ha en niiice och våt natt sötnosar ;)


Om exakt en månad är de min fördelsedag. wiiiiiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0