Farsdag!

trött, orkar inte mer asså. ska sitta och plugga heeeela dagen idag typ. har ett samhälls prov i morgon som jag måste klara, så de blir plugg plugg plugg asså. skulle egentligen foto men jag hinner inte det idag, så de får bli i morgon eller på tisdag. det är så jobbigt nu att foto för att det blir mörkt vid typ 4 nu så man kan inte foto efter skolan, eller man kan men jag tycker inte att det blir så bra :P
på Tisdag ska jag gå på pink! det är en tjej i min klass som heter Malin som bjuder mig så det är ju bara kul :) det kommer bli ett fett nice dag på tisdag, de är först tema dag i skolan så magnus betnér ska komma och roa oss och sen ska jag kolla på film så de blir mys mys :)
farsdag är det idag också :) hihi min pappi fick en låda med godis av mig och av fanny och simon fick han första sesongen av Dexter :P
men nu ska jag komma upp ur sängen och börja plugga, puss på er, vi hörs senare

En bild på min pappi från Mallorca ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0