fuck time

god natt eller god morgon, vet inte riktigt vad jag ska skriva vid den här tiden på dygnet.
kolckan är 05:23 och jag ska snart sova.. one tree hill på datan är nog inte värdens bästa idé för mig på kvällen. jag sitter och bara tänker de här är sista avsnittet sen somnar jag, men de blir så spännande så jag måååste bara fortsätta :)
höstlovet är snart slut vilket jag inte gillar. för då måste jag komma in i verkligheten och plugga som fan sför jag missade mycket när jag låg hemma efter operationen, så jag kommer vara slutkörd hela nästa vecka och framåt.
min statestik på bloggen är inte heller så bra.. känns lite som att man sitter och skirver för sig själv när statestiken är så låg att den inte ens syns, jippi liksom, jag vet att jag inte bloggar för att ha många läsare, men jag vill inte sita för mig själv poch skriva meningslösa inlägg om det inte finns någon jävel där ute som läser dom..
såå vad händer senare idag?ska kanske om jag hinner och vaknar i tid till huddinge med thes, men jag vet inte om de behövs ängre. och efter de så ska jag kanske sova hos henne, jag är ju ledig på måndag för att jag har studiedag(vilket jag borde göra. plugga) men jag ska träffa thes, kanske till hennes skola och så.
men nu känner jag hur tröttheten kommer krypande och hungern för den delen, men jag skriver så fort som jag känner för det igen.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0