guud vad jag hatar att plugga!

guuuuuuuud vad jag är trött nu!
sitter fortfarande och pluggar, de är en jävla mycket asså! är typ helt slut.
men tur nog så blir jag lite räddad av Spotify så att jag har något bra att lyssna på..
Fööööööråt säger jag till världens bästa thes! skulle foto henne och sen gymma med henne idag, men jag hann inte.. :( meen vi kan kanske gymma någon dag i veckan? :)
hur som helts jag tror att jag är färdig om kanske en timme eller så så dte är sköönt! då kanske jag ska gå ut och gå ett tag för att rensa skallen, men jag vet inte, och sen blir de hem och gå igenom allt igen.. hahah guuud vad jag hatar prov.

lyssna pålåten, jag tycker inte att den är dålig asså! hon sjunger jäävligt bra sen sååå älskar jag hennes hååår! ge miiig! de märks att hon försöker komma ur "disney" karaktärren som hon har från hannah montana! aaaaja
looove på er! nu ska jag plugga igen -.-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter bra! Men jag har ju praktik i veckan och slutar 5, kanske kan ta med träningskläder dit och så möts vi på bussen vid halv 6 eller så och drar och tränar en timme..? Enligt mig låter det riktigt nice alltså (: Men det är bara att du hör av dig när du känner för det, träningslust har iallafall jag hela tiden. Haha! Puss vännen! <3

2009-11-08 @ 21:29:49
Postat av: stella

kvinnan kan inte uppdatera :P

2009-11-14 @ 09:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0