kväll.

tänkte bara slänga in ett inlägg snabbt innan jag kryper ner i sängen :)

ligger och tänker på lite allt möjligt just nu, känslorna snurrar i mitt huvud och jag mår inte så bra, där av varför jag ibland den senaste tiden kan vara lite ortevlig mot folk, så förlåt för de, men jag kan inte vara dne possetiva glada tjejen hela tiden. Ibland så måste även jag få visa att jag inte mår bra. jag behöver någon just nu som ger mig en storr kram och har en axel som jag kan gråta ut på. för jag orkar inte hålla allt innom mig hela tiden.
känns som att alla putar bort mig från deras liv, som att jag bara blir en person som är mndre värd, från att gå från en av dom bästa, till en av dom som man suckar när don ringer.

nog om de,  klockan är 22:22 just nu, bara så ni vet.
jag ska försöka gå och sova nu, och somna så fort jag kan innan tankarna kommer till mitt huvud igen. sovgott





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0