update, skolan

ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH!
sitter i skolan just nu och bara väntar på att få sluta, foto i typ 3 timmar kan bara lite jobbigt i bland :P
en tjej i min klass sitter just nu och tjatar om att bill eller tom (whatever) i tokiohotel var med om en bil okycka förut, men han skadade sig inte. SYYYYYYND är de varför dog han inte? HATA HATA HATA DOM!!!!! :D

hur som helst så ska jag typ bara hem och plugg aidag, ska skriva klart några arbeten som jag inte har lämnat in än, guud vad jaf suger i skolan asså -.-
vädret är grått också så jävla tråkigt med allt regn:( Men att jag vet att jag ska träffa värdelns bästa stella i morgon gör så att jag mår lite bättre i hubvudet :D <3<3<3
aaaaaja nu slutar jag om 5 minuter så jagf ska börja logga ut :) puss


Hur kommer det sig att jag aldrig får någon? är jag inte snygg/söt? eller är de bara något seriöst fel på just mig`

Kommentarer
Postat av: stella

bästa johanna! :) <3

2009-11-17 @ 10:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0