091021

hejhej :)
just nu sitter jag äntligen hemma igen :)
blev opererad i måndags kväll vid 9, och jag var klar vid 12 igen :) det gick väldigt snabbt för dom sa att jag skulle drömma mycket när dom hade sövt ner mig men jag drömde inte ett skit. jag minns att allt snurra som fan efter de staarka smärtstillande men sen minns jag inget och wooopps så vakande jag i uppvakningsrummet :)
och fyfan vad jag hade ont och frös då :)
sen fick jag äta på morgonen efter, första gången på mer än 45 timmar :)guud vad jag trodde att det skulle vara godare än de var men med tanke på att man har en slang i halsen när man blir opererad så hade jag vääldigt ont i halsen, så jag har inte ätit så mycket sen de. och nu är jag hemma och har de nice i soffan och bara tar de lugnt, får inte gå ut eller anstränga mig så de finns inte så mycket att göra, så jag försöka underhålla mig själv :)
hihi men men nu ska jag kolla färdigt på grays sen ta mina piller och sova, puss puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0