im back :)

hehe förlåt! för att jag har typ varit borta i någon månad:P kan kanske inte skylla på blogg torka men jag har inte pallat sitta och skriva i den.
hur som helst så sitter jag nu hemma och är sjuk. skit jobbigt, hatar att vara sjuk, jag har skit ont i helsen och jag är förkyld, så varje gång jag nyser så känns det som att min hals exploderar. inte kul...

det har väl inte hänt så mycket under tiden jag har varit borta. Jag har gått i skolan och träffat kompisar typ. mycket trevligt :) Stella har fyllt år och vi hade en mysig tjej kväll hemma hos henne :) och så har jag blivit brunett, så de e niice, lite bilder ska ni få också :) puuuuuss :D



Kommentarer
Postat av: stella

johanna, tack för bild fyra, verkligen, tack :P

2009-10-16 @ 18:33:03
Postat av: johanna

jag tycker du är söt :)

2009-10-17 @ 13:22:05
URL: http://johannatvinne.blogg.se/
Postat av: stella

hihi de säger du bara ju :P

2009-10-18 @ 13:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0