fredag.

sitter och på tv och de är reklam för ullared,programet som kommer snart, och de får mig att vilja åka dit. till världens underbaraste bästa plats på jorden. jag vill diiiiit! hahah
de är fredag för dom som inte vet de och jag får inte göra något -.- hatar att bara sitta inne och inte göra något..

men för att skryta lite vet ni vad jag haaaaar ? :D
jag har biljetter till en twlilight new moon kväll. den 19 november, alltså dagen innan new moon kommer ut. först visar dom twilght och sen när den är slut och klockan är över tolv så visar dom new moon, fett kul asso, så de kommer jag och stella bella vara på så klart :) och vi har ganska bra platser också tycker jag, vi sitter högst upp lite på sidan så de är suuuuuuuper :D

aja nu ska jag se om jag hittar något att äta har inte ätit något idag än :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0