ljudet av ditt hjärta

cha cha alla sötnosar :) det vill säga dom som är hemma på en fredags kväll och sitter och läser min blogg -.-
som ni försår är jag fortfarande sjuk och det blir bara värre och värre. börjad emed hals ont men nu rinner näsan, jag låter helt fucked up och jag tror att febern kommer krypande :(
så just nu sitter jag i soffan med min 204 kopp te och bara tare lugnt med mina twilight böcker:) jag dricker te ur en speciell kopp som jag tycker borde hjälpa mig blir frisk :P De är en kopp som jag fårr från stella för jätte läge sen när vi var små, den är från stellas systers butik med teckande hundar på om någon ville veta :P hihi lite kul att jag fortfande har kvar den :P skulle slänga in en bild på den för att den är så speciell men jag orkar inte resa mig och hämta kameran som ligger som ligger i mitt rum :) hihi
men jag skulle bara uppdatera lite så ingen tror att jag ligger och dör i svininfluensan.
Ha en underbar fredags kväll för de kommer jag ha med mina böcker :) puss puss


Bild från någon månad sen :D

Kommentarer
Postat av: stella

haha juste den, jävlar det var längesen :D <3

2009-10-18 @ 13:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0