sjukan..

sorry för att jag inte uppdataerade igår men jag har en vääldigt bra andleding faktiskt.
jo de är nämligen så att just nu ligger jag på sjukan och väntar på att bli opererad. sant faktiskt. har varit här sen i går vid typ 4. jag åkte in för att jag hade haft ont i magen hela dagen och de gjorde ont längst ner till höger och vi trodde att det var blindtarmen, vilket det var så nu väntar jag på att dom ska ta bort den typ :P
är grymt hugring också, de är typ de värsta just nu, jag har inte ätit något på mer än 30 timmar för att jag inte får göra de innan operationen, grymt jobbigt, får inte dricka heller...
thes var här ett tag på dagen de var jätte kuuligt, med tanke på att jag ligger mest i en sängså är de ganska svårt att roa sig :P
men jag tänkte bara uppdatara så att ni vet att jag lever :) hhihi puuuss på er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0