090909

Godmorgon :)
Eller godmorgon för mig, jag vaknade för inte alls längesen vilket betyder att jag fortfararande sjuk.
Min feber har inte gått ner än och jag har ont i halsen och är förkyld. För ett tag sen började jag bli orolig att jag hade fått svininfluensan men det gick över ganska snabbt. För jag har inte så hög feber och jag har inte ont i kroppen, så jag tror att jag bara är förkyld.

Idag är det min pappas fördelsedag, så GRATTIS till han. Vilket betyder att det kommer bli firande här ikväll. Vi skulle först gå ut och äta men nu när jag är sjuk så går det inte. Så det förstörde jag, haha sorry för det.
Men men sånt är livet man kan inte få allt. Jag minns min fördelsedag förra året så kunde vi inte heller gå ut och äta, jag minns inte varför men det slutade med att vi satt hemma och åt toast och drack cola. HAHAH.

Men men nu ska jag sitta och dricka cola och bli bättre. Vi hörs senare ♥



Kommentarer
Postat av: stella

haha, alltid cola johanna ;)

2009-09-09 @ 18:10:15
Postat av: Johanna

haha cola är bra för mig ;)

2009-09-09 @ 18:19:58
URL: http://johannatvinne.blogg.se/
Postat av: stella

jaså det tror du?.... ;)

2009-09-10 @ 18:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0