natt bloggning

God kväll bloggen.
Jag kan inte sova, jag är just nu sjuk och har varit det i typ 3-4 dagar och min feber gör så att jag bara ligger och svettas och inte kan sova. Vilket är grymt irriterande!!!!
Ja så vad har jag gjort idag ? Inget alls. Legat hemma och varit sjuk. Haha Kul asså, eller inte. Jag hatar att vara sjuk, men orkar inte göra någonting vilket jag hatar. Ni förstår jag är en väldigt sprallig person, jag gillar att hoppa runt och skratta och sånt, men det orkar jag inte när jag är sjuk :( Det är sååå synd om mig asså.
Jo juste, angående bilder och en heather på bloggen kommer det ta ett tag innan det bli bilder på mig och sånt som jag tar på med tanke på att jag har en helt ny dator, och min gamla dator som jag råkade a sönder har alla mina bilder :( vilket är lite tråkigt alla mina minnen och sådant. Men jag ska försöka samla ihop några bilder som finns på internet och så som jag kan spara och lägga upp här, hihi (a)
Nej men nu ska jag sova så får vi höras i mrogon puss på er sötnosar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0