Hejhej :)

Hej och välkommen till min nya blogg :)
Jag heter Johanna, jag är 15 år, snart 16 och jag bor i huddinge.
Hahah lite onödig info om mig liksom :)
Det här är min andra blogg som jag har gjort, jag pallade inte min gamla blogg, den hade så många minnen som jag inte vill komma ihåg, så nu har jag gjort en ny så jag kan börja om :)
Och vad kommer den här bloggen handla om då ? Jo, de kommer mest handla om mig, och mitt liv såklart. Om vad jag gör på dagaran, min tankar och sådant.
I den här bloggen, ska jag försöka att alldtid kolla min stavning och försöka skriva med stora bokstäver och sådant men jag kan inte lova att jag alltid kommer komma ihåg det. Sen har jag ett litet problem med stavning så det kommer ni säkert att märka också :)
Ja vad mer kan jag skriva om mig.. Ehh jo, jag har precis börjat gymnasiet. Jag går i media Gymnasiet i Nacka strand med inriktning foto. Vilket betyder att jag vill bli fotograf :)
ja de är väl allt jag kan skriva om just nu :)

puss Johanna! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0