måndag

heeelu :)
Hur mår ni? Jag mår toppen. Vaknade för kanske två timmar sen :) tycker synd om er som är i skolan idqag :) själv så börjar jag först i morgon :) hhwheheh dålig uppdatering jag vet;) men de har varit så att jag gjort massa saker. jobb i onsdags sen ut med thes och asp. blev lite knasigt i början men kvällen slutade riktigt bra :) torsdag blev de en tur förbi ungdomsmotagningen. var tvungen att fick en tid för att fixa nya piller för min mensvärk (HATA) sen så har de bara varit chill och pill med vänner ;) hahah
snart så ska jag börja röra mig. är lite seg ska träffa en vän om ett tag :) han slutar om 20 min och jag sitter fortfarande i underkläder med blött hår. så nu ska jag lyfta röven och säta fart puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0