YO MAMA

Hejhej på er!
jaaaaa som ni märker så suger jag!
haha men de är så det kan gå ;)
sitter i skolan just nu. borde egentligen plugga nu på håltimmen man jag orkar inte ;)
var ledig igår. niiiiiice umgicks med thes :) looovely. hehe vi köpte "vänskaps" ringar. hahah dom är pingliga precis som vi ;) Sen har de ju hänt så att jag lyckats bränna mig på läppen :( jaa så nu går jag runt med ett jävla brännsår på läppen som gör att dte ser ut som att jag har munsår! :O inte kul. men men.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
vet inte vad jag ska skriva.. heheh Jag ska träna idag. visst är jag duktig. nej men jag köpte piller igår som gör så att jag äter mindre. så nu jävla ska jag träna så jag kan gå ner lite i vikt :) hehe
men men pusssss

våra ringar :D                 min failade läpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0