Mohombi - Bumpy ride

God kväll :)
Kom nyss hem från en dag i norrköpng med min mamma :) Det var trevligt, träffade Petra och var hos henne ett tag och myste med alla hennes katter :) Nu har jag gått skolan i en vecka och det känns förjävligt om jag ska vara ärlig :O Känns inte alls lika bra som jag trodde att det skulle kännas, men för hoppningsvis så går de över om ett tag när man har vant sig lite med skolan. Var fjortis med Therese igår och var på nrj med robin och co. Det var trevligt, Dariiiin, säger jag bara, älskar hans låt Lovekiller. Dör luite när jag hör den. Det jobbigaste var nog alla fjortisar som var där. Men det var jag liksom redan lite berädd på att det skulle vara :)
Jag är fortfarande lite sjuk. Har varit det i nu snart två veckor så i Torsdags så var jag förbi docktorn och fick pencelin, host medecin och nässprey. Så det börjar redan nu känns lite bättre, men har liksom ett tryck eller vad man nu ska kalla de i bihållerna. Så de känns som att jag får en förjävlig huvudvärk varje gång jag börjer mig ner :(
I morgon så jag jag träffa Stella, som jag aldrig träffar längre, så imorgon så ska vi ha en lite film kväll hos henne. Mys! ♥ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0