always look on the bright side of life

1. Hur gammal är du om fem år? fyller 22
2. Vem var den sista du träffade? Familjen,
3. Hur lång är du? 168 cm tttttttyp :D
4. Vilken var den senaste film du sett? sagan om kongungensåterkomst
5. Vem ringde du senast? theeeerese
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? " nja det var hårt så nu sitter jag i soffan och läser hm katalongen istället <33 " till thes
7. Vad är dagens planer? döö. prata med thes , duscha :d
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa, tror jag
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta 
10. När såg du senast din mamma? nyss
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
12. När vaknade du idag? vid 10 halv 11 :D
13. Har du någon gång hittat en katt? Neej
14. Vilken är din favoritplats? min säääng :D
15. Vilken plats föredrar du minst? skolan? :P
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? gift, barn, rik :D
17. Vad skrämde dig som barn? mörker, och att sova ensam
18. Vem fick dig att skratta senast? Turk i scrubs
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? hahahah ja :D
20. Har du stationär eller bärbar dator? laptop :D
21. Sover du med eller utan kläder på dig? lite balndat, men de är alltid skönast naken :D
22. Hur många kuddar har du i sängen? tre och en liten
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? En (a)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor.. alltid skor
26. Är du social? hahah jaa :)
27. Vilken är din favoritglass? Twister (:
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? spara, skänka till välgörenhet och åka utomlands och shoppa
29. Tycker du om kinamat?  åh ja :D
30. Tycker du om kaffe? ja :D
31. Vad dricker du till frukost? te, eller oboy
32. Sover du på någon särskild sida? i mitten :D
33. Kan du spela poker? yepp :)
34. Tycker du om att mysa? daaaaaaaah ja?
35. Är du en beroendemänniska? heheh jag är lite beroende av att vara med någon :)
36. Känner/kännde du någon med samma födelsedag som din? japp, min gammelfarmor
37. Vill du ha barn? Si :) 
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och heheh lite spanska :D
39. Har du någonsin åkt ambulans? neei
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool :)
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder,skor, maaaaaaaaaat
42. Äger du dyra smycken? yepp
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej....
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? kaffe
45. Vem är den roligaste människan du känner? jag? hahah nej :P men therese är nog den som jag har samma humur som jag därför blir de nog så att hon är den roligaste :D
46. Har du något ärr på din kropp? Haha jappp
47. Vad har du för ringsignal? Sony ericsson
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? inte vad jag vet :D
49. Flirtar du mycket? nja, nej de skulle jag inte säga :)
50. Vart togs din profilbild för din blogg? stellas rum tror jag
51. Kan du byta olja på bilen? Men nej :D
52. Har du fått fortkörningsböter? Haha nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? vet inte :P  egogirl av carolina gynning tror jag :)
54. Läser du dagstidningen? det händer ;D
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nopp snopp
56. Dansar du i bilen? always
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? nrj :D
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? veeeeeeeeeeenne
59. När var du i kyrkan senast? min kusins brölopp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0