19 dagar kvar till jul

Goddagen :D
Sitter just nu med mina ur myspys pyamas som jag fick från fanny och lyssnar på Per Gessle :D hahah det är AWESOOOME!
Helgen har varit intressant om man säger så ;) Igår så satte jag, Therese och Sophie oss på ett tåg mot nynäshamn. :) gick av i ösmo för att ta bussen mot  muskö där Oskis har ett landställe. Men smarta vi är hade vi tåget ett för tidigt tåg och bussen gick bara en gång varannan timme så vi fick sitta i ösmo och vänta i en timme, men vi hade musik och mat så det gick bra, sen tog vi bussen mot muskö. väl framme så började vi dricka och jag tänker bara säga, klädpoker, snurra flaskan, snöbad, slickar och en jävla massa alkohol så får ni ju gissa ut vad som hände själva ;)
väl i dag så var det upp städa, faaaaaast therese min piga hade gjort de mesta och sen tog vi bussen hem och till huddinge för donken. Nice :D
anyway, hemma i morgon för att jag ska på bio med therese och på tisdag så har jag studiedag, sååå pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0