30/12

Godmorgon mina söta läsare :)
Det har varit en liten paus här i bloggen ett tag nu, för att jag har behövt tänka plus att vårat internet har varit dött :P
Men men jag har haft en urmysig jul och fått fina saker. helgen så har jag varit på bio med grabbarna grus och mina favvo brudar, vi såg tron. AS DÅLIG! se den inte. haha sen så har jag jobbat med thes och sen vara hängt ;)
sen i veckan så har jag vait två gånger till stan och två gånger till skärholmen och jag har bara kommit hem med ett balsam, lite smink och strumpbyxor :P haha var och fixade mina naglar i måndags med therese hos Emma! tack säger jag bara, älskar dom och jag fick två sötnosar som lyssnade och hjälpte mig med mina problem, så de är as bra.
just nu sitter jag i min säg och tittar på film med Stella. vi var på bio igår och såg Easy A. Den var as bra iaf :)
men men nu ska jag börja fixa mig lite smått, duschen kallar och sen så ska jag jobba vid 5.
Pussen
Gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0