god jul

God jul på er!
SItter och kollar på harry potter som går på trean just nu. Dom är ganska bra dom filmerna faktiskt :)
julafton idag som sagt ja., men tror inte att någon som missat de, och har du det så suger du ;)
Jag har haft en trevlig dag som började med mensvärk men sen så har jag ätit god mat och fin fina saker där bland annat en tv, två ringar,bio kort, underkläder,en personlig allmenacka, smink, nagel saker, pyamas och hörlurar typ :) har haft det hur mysigt som helst. I morgon så ska jag till mina kusiner på dagen och göra jag vet inte vad :p. tråkigt kommer de bli iaf :)
aaaaaaaaaja puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatera! Har läst det här i snart en vecka! ;) <3

2010-12-30 @ 01:46:43
URL: http://sophieplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0