lista

Min sammanfattning av 2010.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, det gör man nog varje år :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte att jag hade några


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Neee


4. Dog någon som stod dig nära?
nej tur nog

5.Vilka länder besökte du?
sverige, sverige sverige och skärholmen

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Jo lite saker


7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
jag vet inte.. :P


8. Vad var din största framgång 2010?
har det gått framåt för mig? . 

9. Största misstaget?
Nja vet inte,

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inget allvarligt, småsjuk sådär bara.

11. Bästa köpet?
min säääng <3


12. Vad spenderade du mest pengar på?
illa är de. men mat tror jag i längden

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
jag blir glad varje gång jag tittat på mig själv

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
oj tuff.... love the way you lie, liiite sådär.. sen typ hey soul sister


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och. de var bättre än andra år, men också sämre

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Tränat.


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
inte tränat

18. Hur tillbringar du julen?

hemma, med familj och mormor och morfar


19. Blev du kär i år?

ööööhhh nej...


20. Favoritprogram på TV?
Gray's anatomy


21. Bästa boken du läste i år?
oj svårt, emn typ ego girl, 14 år till salu, eller den som jag håller på med nu, en flickfotografs bekännelser


22. Största musikaliska upptäckten?
ehhhmmmmm-....

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

en rosa mini dator :D


24. Något du önskade dig men inte fick?
iphone 4, men de är ju jul snart ;)


25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

först skolan, sen var jag hemma med familj och thes, dagen efter blev bättre.


26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ja det finns det,

.

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
typ i skolan var det. brrrrrryyyyr mig inte

28. Vad fick dig att må bra?
vänner och familja

29. Vilken kändis var du mest sugen på?

hmmm, rob? taylor? eller typ joel kinnaman


3o. Vem saknade du?

jag vet inte, har saknat allt lite, jajajajajjajaj


31. De bästa nya människorna du träffade?

jaaaaduuu, de måste jag nog säga är grabbarna grus :)


Kommentarer
Postat av: Stella

HAHAHAHA "Vilka länder har du besökt" - Sverige, sverige, sverige och skärholmen. Klockren!

2010-12-10 @ 14:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0