GLÄÄÄÄÄÄÄNS ÖVER SJÖÖÖ OCH STRAAAAND

BARA FÖR JAG ÄR BÄST SKA JAG SKRIVA!
Hahah Hej :)
Måste säga att mattan i vardagsrummet är väldigt skön för jag sitter på den just nu igen :)
Mår lite bättre, men jag tror att jag är hemma i morgon innan jag träffar Therese och Sophie mina favvo b-b-b-brudar :)
Min Mammi var hemma idag och var också sjuk, så när vi satt och prata lite kom vi fram till att ingen av oss har ingen jul stämning än och de är ju ändå jul nästa vecka. Så vi tog tag i varsin dammtrasa och städade lite med en brasa på tv:n och jul musik i bakgrunden och nu har julen kommit till mig också :)
Haha nu har jag gayat mig färdigt och ska gå och läsa i min jävla svenska bok :(
pussen
haha gammal och ful bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0