lördag :D

Hej :)
Är riktigt trött just nu.. Gick upp klockan 9 i morse för att åka till jobbet. och kom hem och så var jag snäll så jag lagade maten :) hehe sen har jag bara dött framför tvn. Kollat på melodifestivalen. som vaaanligt :)
I morgon blir de en lååååååååång jobb dag.. men tur nog så har jag thes som jobbar också :) funny!

Jag har faktiskt tänkt på en sak.. Varför får man mensvärk? Liskom har vi inte de jobbigt redan med att vi ska ha mens? Nej utan vi ska ha ont också. Fyfan. Och PMS! väääääääääääärldens jobbigaste grej. Liskom ensekund är man suuuper glad, sen PANG, sur, och sen är man glad igen :S Weeeeeeird!
Hehe nej men nu ska jag sova tror jag :) ta lite piller (för att bli av med mensvärken) och sen krypa ner i sängen:)
Puss på er!


ÅHHHH SAKNAR SOMMAREN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0