run-car-snow-pen :D

hoooooola!
sitter just nu vid min pappas data och har precis kollat när bussen går. Jag ska nämligen på bio, med min käre vän Johanna. Hihi och nej jag ska inte gå med mig själv och prata med mig själv i 3:e perso som min bror trodde. Utan jag ska gå med Johana i min klass. Heheh de är rätt roligt, jag har alltid varit den enda Johanna i klassen och nu finns det tre. Det tar ett tag att vänja sig med de. Men iaf så ska jag och Johanna åka och se Wolfman. Det kommer nog bli kul. jag ville se Valentins day men de är inte riktigt Johannas typ på filmer så jag fick ge mig, får väl se den med Stella eller mamma typ ;)
Heheh veckan som har var har jag inte varit så mycket i skolan, igår och idag. Har sovit i ca 7 timmar mellan söndag och torsdag. Mycket med katter och såt. så de ska bli skönt att komma ut ikväll, även fast de inte blev som jag trodde ikväll, så är de skönt att få bara träffa e vän :)
hihi resten av helgen vet jag inte vad som ska hända, de blir väl så att jag ördar framför melodifestivalen i morgon, och på söndag så ska jag plugga typ :P hih men nu är de maaaaaat som  gäller puss på er alla :D


Fuzzy Wussy was a bear,
Fuzzy Wuzzy had no hair,
Fuzzy Wuzzy  wasn't fuzzy,
was he?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0