spoken from the heart.

Du är min vän... så jag vill be dig om en sak..
Jag vet att du har andra vänner och nya vänner sedan nu vi börjat i olika skolor. Men ibland känns det som du glömmer bort mig, och tycker att det är jobbigt att träffa mig. Förr var det du och jag mot världen, jag känner fortfarande så, du är min bästa vän. Jag är bara inte lika säker på att du ser mig på samma sätt fortfarnde.
Så nu ber jag dig, glöm inte bort mig. Du betyder för mycket för mig för att du ska försvinna ur mitt liv redan.
...

Kommentarer
Postat av: Abdullahida

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-03-03 @ 13:57:45
URL: http://abdullahida.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0