sprotlov

Hejhej :)
TOOOOday is it FREEEEDAG! vilket betyder att de är nu looov! WOHO!! skööönt. ganska chill dag i skolan idag :) liksom svenska,chill matte och sen lit eengelska, ganska niice om du frågar mig ;)
efter de så åkte jag med min söta mamma in till cafe 60 och bjöd henne på lite fika. tycker att man ska vara lite snäll så där ibland, och sen blev de lite shopping ;) kom hem med en klänning,väska och ett par jobb-skor. :) wooho. Ska tillbaka in till stan på tisdag med stella och då ska jag kanske köpa ett par skor till sommaren :)
Helgens planer är att jobba.... lördag 11-16:15 och söndag 13-22:15. Det som är skönt är att thes jobbar på söndag också :) Vi får se om vi kanske hittar på något efter jobbet på söndag eller vad säger du sötnos? ;)
Men nu ska jag bara chilla gaaaalet, pussi

Underbar söt klänning från gina :)

Jobb skor och söt liten mini väska från H&M!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0