alla <3-dag

Hejhej på er och gald alla hjärtansdag :)
heh ejag är ganska glad idag fast jag tycker att den här dagen är bara speciellt för alla som har någon.... och jag har ju de, så jag ska fira dagen med min katt <3..  hahah fan vad jag låter som ett cp nu.
Wolfman som jag och johanna såg i fredags var grymt bra.  heheh jag håller mig inne när de är fullmåne från och med nu säger jag bara ;)
igår så hände det ingenting, jag fixade lite med kattungarna, dom är sååå söta, bilder kommer snart. :) sen så kolla jag på melodifestivalen, kääärade ner mig lite i Eric Saade, han är såå snygg ju ;)
och bläää på allt så vankade jag klockan 6 i morse av att min katt hade lagt sin kattunge längst in under min säng. så jag vaknade upp av att det var någon som skrev under mig ;)
jaa sen har jag väl inga planer för dagen, ta't lugnt och så. veckan som kommer händer de inte så mycket heller tror jag, ska träffa stella på tisdag och på fredag åker jag till Halmstad och träffar min mormor och morfar :)
hihi smell u lateeeer!

sitter och lär mig photoshop långsamt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0