onsdag

hejhej :)
Hehe förlåt för att jag inte skrev i måndags morse, men jag sov -.-
hehe behövde inte gå till skolan för att det var så kallt :) hehe för alla pendeltåg och tunnelbanor och bussra var försenade och inställda. hehe sååå jag och johanna bestämmde oss för att inte gå till skolan igår eller idag heller. hihi lite små busigt sådär:P men i morogn ska jag iaf gå, måste typ åka en timme tidigare än vad jag brukar men jag vill inte missa grafisk:P
var som sagt i Halmstad i helgen. Det var kul om man bortser från resan dit och hem:P
På dit vägen skulle jag åka vid 06:20 och sen i alvesta byta till buss, men mitt tåg blev en timme försenat så jag missade bussen, så jag var tvungen att åka två timmar extra på tåget ner till Lund för att sen byta tåg till halmstad, så jag kom fram runt 13:40. KUL!
Sen hade jag jätte trevligt nere i hlamstad när jag fick träffa mormor och morfar och mina söta kusiner :)
Men sen kom resan hem. usch! jag vill inte ens tänka på de. åkte från hamstad vid 17:23 och kom till göteborg vid 19.00 redan då var tåget försenat. men som tur nog så väntade de nya tåget in oss. så då skulle vi vara hemma vid 23:00. Men tåget gick lååååååååååångsamt, och sen stod vi stilla i över 1 och en halvtimme i en håla som hette töreboda. sen gick de ännu låååångsamare och stannade på flera ställen till. och vi kom hem vid halv 7 till centralen. det känndes förjävligt. för jag skulle upp vid 7 för att jag skulle jobba för första gången vid halv 10. poh guud vad trött jag var när jag kom hem sen :P
hihi men men nu ska jag leta efter något att äta, kommer lägga upp lite bilder som jag tog in geek-boda. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0