YO

Hejpå er bloggen :)
Sitter just nu i skolan,. har bara haft lunch idag för att jag missade första lektionen XD Heheh Men de var inte mitt fel. pendeltågen var 20 min försenade, och när jag kom till centalen så fick man inte gå ner på perrongen för att det var något med någon rök, så då var jag tvungen att leta efter en ersättningsbuss, men det fanns ingen så jag var då tvungen att leta efter någon som kunde säga vad jag skulel göra, och när jag äntligen fhittade en så sa han att jag skulle gå till gamla stan eller hötorget. så jag satte fart till hötorgen och när jag äntligen kommer fram till slussen så ser jag att buss helvetet också var försenat typ 20 min. Och det gjorde inge bättre att det är snor kallt ute idag :( Så de tog mig yp två timmar att åka till skolan...

Hur som helst, tisdag idag, skönt bara tre dagar kvar tills jag åker till halmstad. Ska träffa sötaste Stellis idag :) Det var jäättre längesen jag träffade henne, har inte umgåts med den tjejen sen innan hon fick veta att hon hade diabetes. :(.   jaaaaaaaaaaaaaaaaaha men nu ska jag döööö puss

Ellas kattungar, sååå söta :D

Kommentarer
Postat av: Stella

Nej Gud va söta! :) Love you hun <33

2010-02-17 @ 21:49:52
URL: http://sakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0