kvällen !

godkväll på er sötnosar jag sitter här med en ansiktsmask i min brors rum och lyssnar på lite musik och vara tare lgnt ;) i morgon så kommer det bli ett fett chill dag, går i skolan  11.15-13.00 så det är fet nice ;) får mina pengar på fredag också. oc en lite fågel viskade i mitt öra om att studiebidraget har höjts till 1400. och jag kollade påå de, eller jag sökte på googla och jag tror att det stämmer faktiskt, hittade en artikel från aftonbladet där det står. Ni kan läsa om det här.
Sen kan jag gladerligen berätta också att jag har kirrat jobb ;) på coop med thes :) de är fet nice, ska börja kassatränna nästa vecka. så det blr bara mer och mer pengar för mig ;)
Sen också så fick min bebis katt ella kattungar i måndags kväll. dom är sååå söta <33 Nu väntar jag bara på att Tindra bebis ska få sina bebisar, Det är om typ en vacka så då blir de skoj skoj, ska foto dom när dom blir lite äldre så i får se hur söta dom är (a)
nej men nu ska jag gå och dricka te! puss och godnatt


bjuder på dom här sötnosiga bilderna på mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0