million dollar bbaby

heeelo :)
såå då har det nya året dragit igång och jag tror att det här året kommer kick as! om jag får säga det själv! jag ska sattsa mycket på skolan och sommaren 2010 tror jag kommer äga med mina brudar :D
nyårsaftoon spenderades med thes angelica och henke! det var rätt awesome förutom en del tråkiga saker som hände i slutet. men men ett nytt år nu som sagt dags att börja om.
Den här veckan kommer det nog inte häönda så mycket. börjar skolan om en vecka exakt så jag har lite slugga som jag ska göra. Sen ska jag nog lyfta på min feta röv ( jag träna idag, YAAAY) och träffa andreas innan svikaren åker till usa nästa vecka :O till florida liksom ta med mig! :D seen ska jag försöka göra en ny design i veckan också. kanske i morgon vi får se om jag fattar hur man gör (a)  
aaaaaaja ska plugga nu, pappret bara ligger bervid mig och typ skriker plugga! så jag måste väl göra de :P
pusspuss




måste leta reda på min katt också... hon är GONE :O:O:O:O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0