Take me down!

YO!
Mår inte alls bra idag, är mycket irriterad och arg. Det är inte på någon speciellt direkt (JO, men ändå) jag känner mig så arg. inte alls bra. skönt att det är fredag i morgon och att dte betyder pengar för mig! jag är i stort behov av vissa saker så jag ska nog ta mig en tur på stan imorgon efter skolan. Ibland kan det var skönt att åka in sjäv och kolla på saker utan att man har någon med sig, man får göra de man ska och sen bara åka hem.

EN STOOOR PUSS till Stella min bebis som åkte iin på akuten idag för att dom trodde att hon hade diabetes:( ska försöka få tag på henne och se hur de är med henne!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag älskar dig!


Update! jag pratade nyss med stella, och hon ligger förtfarnde inne på sjukhus och ska göra det en vecka stackarn. hon har fått diabetes :( STACKARS BEBIS! och jag får inte komma och hälsa på! :O:O tydligen så var det någon med den nya influensan? vilken ny influensa? men men när jag får hälsa på henne ska jag komma med en god god ben&jerry och lite blommor till söötnosen!




Kommentarer
Postat av: Stella

jag älskar dig också! <3

2010-02-11 @ 18:37:32
URL: http://sakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0