high on suuuugah. baby

hejhej :)
Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad hääääääääääänder? :D
I äm high on sugaaaaaaaar!!!
haha nej men jag är med stella......... kul..... hihihi nej men jag driver, de ÄR kul.
Testade för att se hur mitt blodsocker var förut i dag och de låg på typ 5.1 som är noooooormalt, så likosm tur att jag inte är ett retard som vissa andra * HOST* fast nu efter godis tajm låg de på 8.3 de var lääääskigt, men förtfarne normalt. såååååååå stella är retard som ligger på 14.8 nu, efter godis och spruta. hehehhe Men vi älskar henne iaf :D
sitter i en säng och har precis kollat på new moon. kärlek till min man säger jag bara! <3<3<3<3<3
fast jag skulle inte banga på både jacob och edward om man säger så ;) ;);)
HEHEHEHEH har inget mer att säga typ, ska till stan i morgon. kul :)
Meeeeeeeeeeeeeeeeeen bjuder på lite bilder på mig och diabetes ungen ;)


Stella likes candy. ;)


Jag med, men jag blir lite crazy och ska sälja de, genom att visa lite ;);) Hehe


Stella försökte också. men de är inte liiiika säljande om du frågar mig ;)


Stella kalla mig hitler...


Stella tog new moon på liiite för stort allvar och trodde att hon var en av dom....


HIhihhihihiihihihiihhih craaaaaaazy!



Seeeeeeeeeeeeeeen är de viktigt att borta tänderna. de har min mamma lärt mig (a)




( O.B.S VI SER BRA UT,BILDERNA VISAR INTE VÅRA BÄSTA SIDA :P)


Btw kolla in diabetsungens nya bloggich! hääääär där hon skriver om hur bäst jag är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0