måååndag ... igen

hahah jag fortsätter med min urusla uppdaterig ;)
hehe sitter just nu hemma i min säng, kännde mig inte så bra så jag stannade hemma idag. ska snart röra mig mot bussen, ska jobba 17-22 idag. jobbigt. men men jag jobbade inte i fredags så de gör inge. fick min lön för en vecka sen och den är redan borta -.- hahah fail på mig asså. nej men jag fick bara 3000 och pappas present kostade 1200 och sen hade jag betällt lite saker och så var jag på stan och fynda i tisdags så :P juste något som jag glömt säga är att jag har äntligen piercat min navel :D fick ju de i födelsedagspresent så i förra torsdagen så gjorde jag de ;) heh de gjorde ganska ont faktiskt.
men men nu måste jag skynda mig att troka håret. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0