7/5 08:10

Usch! nästan lite pinsammt och säga att jag redan sitter i skolan, och har varit här i kanske 15 min :( börjar först om 25 min :( men jag kolla helt fel på klockan i morse och de kom jag på när jag satt på tåget :(
aja hur som helst de är fredag och jag är trött. efter skolan ska jag träna med min mor och sen ska vi möta upp stella och jenny för att gå på restaurang :) det kommer bli mys pys :)

läste en jätte bra bok igår. syskon kärlek hette den. handlar om en en flicka och hennes bror som är förälskade i varandra. alla sa att jag skulle hata den efter jag läst den, men jag måste säga tt det var nog en av de bästa böcker jag läst. den vare så stark på något sätt. så jag rekomenderar verkligen syskon kärlek av katarina von bredow.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sofie

Den har jag läst och en är jätte bra! :)

2010-05-26 @ 14:30:13
URL: http://ssideoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0