17/11

hejhej :)
sitter just nu typ ensam i ksolan och jobbar på saker som jag ligger efter i, vilket är jävligt mycket :( haha känns lite som att jag suger ganska mycket :)
Hade utveckligssamtal igår och jävlar vad jag måste jobba på om jag inte vill få typ ig i alla ämnen och behöva gå om hela typ tvåan.. aldrig att jag skulle orka gå med 94or...
Så det betyder att jag inte kommer ha ett liv i dom kommande veckorna.. :((((((
hah aja i måndags så var jag i skärholmen med therese om kom hem med en ur mysigt tröja, klocka och lite smink och sånt :) Det var myspys att bara gå och köpa upp halva lönen på en dag :D hah
Idag så ska jag träffa min stellis :D:D:D:D som jag inte har träffat på typ två veckor eller någon sånt :O hon har varit i London och köpt med sig halva stan hem igen så jag ska hem till henne och krama på henne lite (:
aja tillbaka till bild analysen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0