bajs

YO!
Först vill jag bara att alla ska veta hur asbra grym och bäst jag är :D
Så nu vet ni det :) Hah dålig på att skirva men men så kan de gå när jag pluggade hela helgen. Japp jag gjorde faktiskt det, satt lördag och söndag och skrev engelska, och träffade inte en jävel :) Men men så kan det gå när man har skola. Och jaaa jag har hoppat av matte B och de är hur skönt som helst måste jag säga har ingen att ta igen där så de är wonderful :D
Men men jag har också sett tre urgryma filmer i helgen. En för varje kväll liksom ;) först så var de The Runaways. Med Kristen Stewart. As bra film asså.. :)
och sen så var det Dear john... ♥ Behöver inte säga mer.. Men ni som har sett den vet jag menar. Kollade på den nyss igen :) Och till slut Kick ass. Haha det var också hur cool som helst. Fan jag har haft en ganska awesome helg iaf :D Men det är väl för att jag är ganska awesome :D hihi
ajaj pussen


bild på mig så ni får se hur snygg jag är i brunt hår rosa läppar och 3D glasögon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0