halleluja

onnnnnnsdaaaaaaaaaaaaaaaag idag för dom som har missat det. jaa och det är awesome. eller något.
hah. hade en mys mys dag/ kväll igår med therese och Sophie. Vi gick runt i gamla stan och lekte turister och slutade med att ta en varm chocklad och sen hem till henne. haha Ur mysigt, kom hem med frya nya örhängen och julkaffe. AWESOME! idag har jag inga lektioner. Ska ha foto och svenska men svenskan blev inställd för att man skulle ha mer tid på foto arbetet. men jag gör inte foto arbetet för att jag tar i kapp i allt. Så jag sitter bara i skolan och lyssnar på musik och pluggar lite. *host* facebook. Får se vad som händer senare men de är troligtvis inget alls. Ska hem och ta't lugnt tror jag. Sno fannys data för att spela the sim's kanske. Hahah jag gjorde de igår. fan vad kul det är asså. Man blir fast i flera timmar..

och ja jag är jätte söt fortfrande. OCH JA THERESE JAG HAR EN SPEGEL HEMMA!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0