i want you to make me feel

Tjaaaaaaaaaaaaa vad händer asså? :)
mycket har hänt sen jag senast skrev här :) Helgen var den bästa på länge och de berodde på vad som hände på söndag kväll. Pratade med ingen mindre än BINGO FUCKING RIMÈR i telefon :D Haha OMG liksom.  Han var på stockholmsmässan och Tinna var där och sa till han att jag gillade han och jag ringde till Tinna och fråga vad fan hon sa och då hör man i bakgrunden att bingo säger: är de Johanna. och sen fick jag prata med han ♥
Tinna hade med sig en liten atogarf eller något från han också :)
Gissa om jag blev glad. Haha resten av helgen så var jag med Therese och Sophie på Bio. Devil bra bra film de där asså :) sen sov vi hos David med Oskar också :) NICE!
Och igår så var de stan med samma personer, Therese och Sophie det vill säga. Fast sen kom David, och sen två till :) haha kom hem med leggings, skor och minnes kort, allt behövdes om man säger så ;)
idag har jag inte gjort ett skit och i morgon ska jag få träffa min Stellis äntligen.
Puss
P.s jag fyller år på fredag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0