wake me up when the winter ends. (:

hejhej blöggis :)
Just nu blir bloggen väligt lidande när jag inte har någon egen dator och jag är väldigt ledsen över de, ska försöka bättra mig :)
hur som helst sitter jag i ordning gjord och ska om ett tag rulla mig till bussen för att åka med bästa vän och sophie hem till david för att kolla på paranormal activety 1, och sen så ska vi gå på 2an, sitta som ett gäng töntar och skrika och blunda, haha eller jag iaf :D
sen till en sak som är väldigt upprörande! SNÖ!!!! liksom WHAT THE FUCK?!?!?!?!?!?!?!? det är oktober, jag vill inte ha någon äckel snö som endå ska smälta dirr. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
hahah jaaa, tycker synd om roos och tinna mf som fick sitta och lyssna på mitt klagande idag om de :D

aja nu ska jag gå och krama min mamma och säga att jag älskar henne :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0