liiiista brääääh

[x] Jag har låtsas vart sjuk för att slippa skolan.
[x] Jag har spillt något i sängen.
[x] Jag har varit kär i en kändis.
[x] Jag har kastat mobilen/mp3 i en vägg. (båda) :D
[x] Jag har velat rakat av allt mitt hår.
[x] Jag har velat vara det andra könet.
[x] Jag har tagit sönder något.
[ ] Jag har inte vart kär nångång.
[x] Jag har känt mig oälskad.
[x] Jag har samlat på klistermärken.
[x] Jag har haft ett plåster i ansiktet.
[x] Jag har brutit något ben i kroppen.
[x] Jag har köpt ett klädesplagg jag aldrig andvänt sen.
[x] Jag har haft matkrig. ( gick typ  1:an ochde var jag som startade det)
[x] Jag har sagt något taskigt om en lärare så att läraren hört det.
[x] Jag har vart med i en slagsmål där det används knytnävar.
[x] Jag har sportat på fritiden.
[x] Jag har vart på maskerad.
[x] Jag har ljugit för någon.
[x] Jag har skadat mig själv.
[x] Jag har skadat en vän.  (händer ofta att jag slår till någon )
[x] Jag har gjort sönder ett fönster.
[x] Jag har suttit vid datorn en hel dag.(när jag e sjuk)
[x] Jag har rivit sönder ett kort.
[x] Jag har lyssnat på en låt mer än 6 ggr i rad.
[ ] Jag har vart i London.(nej men jag vill jätte gäärna dit)
[x] Jag har en webbcamera.
[x] Jag har velat flytta från min familj.
[ ] Jag har åkt vattenskidor.
[x] Jag har haft bandage runt huvudet.  ( när jag lekte docktor för typ 6 år sen x) )
[ ] Jag har aldrig vart på bio.(alla har väl varit på bio? )
[x] Jag har klippt håret själv. 
[x] Jag har bytt hårfärg nångång.
[x] Jag har ett lyckonummer.
[x] Jag har fått alla rätt på ett engelska test/prov. 
[x] Jag har sovit bort halva dagen.
[x] Jag har gått barfota i en mataffär.
[ ] Jag har spytt pga åksjuka.
[ ] Jag hatar tivolin. har bara bra minnen från tivolin <3
[x] Jag har haft en dröm men vetat att den aldrig skulle bli sann.
[x] Jag ska göra en kullerbytta i sommar.  haha, det vet man aldrig xD
[ ] Jag måste erkänna en hemsk sak jag gjort snart.
[x] Jag tycker livet är svårt att leva. 
[x] Jag tycker solen är gul.
[ ] Jag hoppas det kommer regna mycket i sommar.
[ ] Jag hatar blyga människor. nej, eftersom jag själv är en av dom
[x] Jag har bitit någon. haha, så går det när man kittlar mig :)
[x] Jag tycker jag är bäst i världen.
[x] Jag haft/har mer än 1 msn.
[x] Jag förstår mig inte på teckenspråk.
[ ] Jag är kär just nu.
[ ] Jag hatar chocklad

HAR DU...
För många vänner: haha, nej man kan aldrig ha för många
Tvångstankar: nej jag e inte psykisk sjuk;)
Någon annan psykisk sjukdom: nej hehe
Skadat någon: inte med mening
Färgat håret: haha ja om jag har, har inte haft min naturliga hårfärg sen jag var 9år
Brutit några ben: ja, tummen och lillfingret
Några tatueringar: Nej, men vill ha i framtiden
Egen dator: ja, fast den är trasig
Bra självförtroende: Nja, jo
Sagt "jag älskar dig" till någon idag: nepp
Bjudit ut någon: nej nej.
Varit kär: ja för många onögia ggr
Blivit kär i någon på nätet: nej inte direkt
Dumpat någon: ja,
Blivit dumpad: ja
Stulit någonting: ja
Lämnat landet: Ja, turkiet, mallorca,finland och cypern
Rymt hemifrån: Ne inte direkt
Tuttat eld på nåt: Ja, ;)
Gjort något olagligt: japp :D

HUR...
Går du: på fötterna
Svarar du i telefonen:hej det är johanna mobil : vaaad? tjooo
Fördriver du tiden: vänner, plugg, shopppa
Mycket pengar har du? just nu, typ 500
Tjänar du pengar: jupp jobbar på coop
Bäddar du sängen: har inget val :D
Ofta diskar du:  aldrig
Ofta städar du: typ int eofta

SMINK?
[x] använder mascara
[ ] använder kajal
[x] använder foundation
[ ] använder puder
[ ] använder läppstift
[x] använder läppglans.
[ ] använder lipliner.
[x] plattar håret varje dag.
[x] använder parfym. (varje dag)

HUMÖR?
[x] blir sur för ingenting.(kan väl hända ofta)
[x] har starka känslor.
[ ] skär sig. 
[x] skrattar åt ingenting.
[x] brukar gråta minst en gång i veckan.

HUMOR?
[x] har särhumor.
[x] skrattar när någon ramlar.
[x] brukar skratta så tårarna rinner.
[x] är flummig, för det mesta. haha, jaa


SKOLAN?
[ ] är nöjd med din nuvarande klass. nja..
[x] har blivit mobbad?
[ ] brukar för det mesta ha kul i klassrummet.
[ ] suddkrig på lektionerna.
[ ] har läraren börjat gråta någongång pågrund av stökighet i klassrummet?


KOMPISAR?
[x] har kompisar som betyder mer än livet. OFC <3
[x] har kompisar som sviker. inte längre
[x] har kompisar som är lika i sättet som du själv. japp :)
[x] har tjejkompisar.

SKADOR?
[ ] har brytit ett ben.
[ ] har brytit en arm.
[ ] har brytit nacken.
[ ] har brytit lilltån.
[ ] har blivit nedslagen.

INTERNET?
[x] har msn.
[ ] har lunarstorm,
[x] har bilddabok..
[x] har kamrat.
[x] är medlem på hemsidor man har glömt bort. Säkert xD

ÄR DU NÖJD MED LIVET?
[x] Ja. Just nu iaf
[x] ibland. Ibland är livet ett rent helvete!
[ ]brukar gråta för att jag är olycklig.
[x] kompisen / familjen tröstar.  om det behövs, ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0