sdfghjlölytrbkh

DAGENS KLÄDSEL: Gråa mjukisbyxor, svart linne med en mg tröja på de
DAGENS SMINK: Inget alls.
DAGENS FRISYR: i en slrvig toffs som jag sov i
DAGENS PEPP: hahah jag är sjuk och tvigar mig till skolan i morogn, nee inge pepp här
DAGENS HÄNDELSER: vakna, tv, facebook, plugga, facebook. mat, tv.mat, sova :P
DAGENS VILL HA: halstabeltter i massor
DAGENS SJUKA: hosta, och ont i halsen
DAGENS PLANER: snart resa min feta röv och gå och sova
DAGENS SKADA: ont i fingret efter min katt
DAGENS DUMMASTE: åt kexchoklad
DAGENS ROLIGASTE: hmm. att vara sjuk kanske,. men daaaah jag är sjuk finns inge roligt då
DAGENS TRÅKIGASTE: sjuk....
DAGENS KRAM: ingen :(
DAGENS GODIS: kexchoklad
DAGENS HUMÖR: sådär
DAGENS KÖP: har inte varit ute idag så inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0