utan tillsatta konserveringsmedel

godkväll bloggen :)
sitter här i mitt kök med en kopp te och halstabletter brevid mig. Med det här vill jag säga att jag sitter hemma en fredag ensam och tycker synd om mig. Jag låter som en man och hostar exakt hela tiden. grymt jobbigt. hahah fast min pappa är lite gald, för när jag blir irriterad så brukar jag gå upp lite i falsett när jag skriker på han, fast nu är de så att när jag höjer rösten så kommer de inge ljud alls :) haha

sjukanmälde mig från jobbet idag, de gjorde lite ont de gjorde de, för jag kommer värkligen behöva pengar framöver, så de är jobbigt, men jag ska jobba i morgon kväll så förhoppningsvis så mår jag bättre i morgon :)

sååå till vad jag gjort idag.. varit hemma hostat tills mamma sluta då åkte vi tillkungenskurva för att hitta något som jag kunde köpa till Fanny, hehehittade väldigt mycket till mig också sååå happyface på de också :) älskar att shoppa med mamma. och btw så vill jag också säga att apelsin mer är gott


och med den här bilden vill jag bara visa att min katt är lika störd som jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0