21 september

Hej. Vill börja det här inlägget med att be om ursäkt till en julia som läser/läste min blogg. jag har har inte sett dina komentarer vilket är jätte konstigt, så jag vill bara säga förlåt förlåt.
Och till svar på din fråga som du ställde i juni typ så nej det gör jag inte. Jag umgås fortfarande med folk från min gamla klass och killarna i min klass var ganksa omogna. Så hoppas att du fortfarande läser min blogg och kan förlåta mig för att allt har cpat sig :)

Nu tillbaka till värkligenheten igen. Jag vet att jag är jätte seg på att uppdatera med jag har mycket i skolan nu. och just nu så har jag blivit sjuk igen. orkar inte, sitter hemma med feber och halsfluss så jag har varit hos vårdcentralen och fixat medecin. Men det var världens sjukaste läkare han tog inte ens ett prov utan bara kollade ner i min hals med en lampa och kände med sin hand på min panna för att se om jag hade feber. irriterade. så jag var typ tvungen att övertala honom att jag var sjuk på riktigt, gillar inte vårdcentralen.
Men men tur nog så har jag thes här som tar hand om mig lite nu när jag är sjuk, Hahah eller tar hand om hon ligger bara och kollar på tv.
Aja puss på er sötisar så ska jag jag jobba på uppdateringen :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Fanns det inte ngn pojk som var snäll lr hjälpte dig lite extra från din förra skola??? :) :/

2010-09-21 @ 22:05:30
Postat av: johanna

Jo asså det fanns ju en kille som typ hjälpe mig i 8an, daniel. men tyvärr så har jag ingen kontakt med honom längre :)

2010-09-22 @ 10:19:43
URL: http://johannatvinne.blogg.se/
Postat av: Julia

Men varför kan du inte prata med honom da? Han skulle säkert bli glad :)

2010-09-22 @ 15:46:35
Postat av: johanna

hah nej jag är inte så säker på de

2010-09-23 @ 15:19:25
Postat av: Julia

Dåra? Var han typ värsta tönten? :/ :)

2010-09-23 @ 19:19:46
Postat av: johanna

hahah men gud, sånt spelar ju för de förtsa inte alls någon roll om man är tönt eller inte?

det är bara så att man växt ifrån varandra och man tappar kontakten. iblad är de bäst så

2010-09-23 @ 21:42:58
Postat av: Julia

hur kan du vara så säker på det? du har ju liksom inget att förlora :) :D

2010-09-23 @ 22:20:03
Postat av: Julia

Hörru sluta dissa mig :/ jag hjälper ju dig bara :)

2010-09-26 @ 15:03:57
Postat av: johanna

hahajag dissar inte, och vet inte nes varför jag pratar med dig om de, med tanke på att jag inte vet vem du är?

2010-09-26 @ 15:56:49
URL: http://johannatvinne.blogg.se/
Postat av: Julia

Kort och gott kan man väll säga att jag har läst din blogg väldigt länge :) och varför kan du inte ta ett snack med honom? :( jag menar liksom att han kanske har blivit ännu goare nu :D

2010-09-26 @ 19:22:45
Postat av: johanna

haha nej, vi slute umgås redan när vi gick i samma klass av en andledning, så nej jag tror inte de :)

2010-09-29 @ 09:53:28
Postat av: Julia

Jo alla kan förbättra sig, och en som var omtänksam förrut blir ju bara snällare med tiden :) du kan ju bara skriva till han ju, och sen får tiden avgöra vart det går ;)

2010-09-29 @ 16:51:24
Postat av: johanna

haha om man säger såhär, de kommer inte hända att jag hör av mig till honom. och skulle jag göra de så är de ändå inte något jag skulle prata om här

2010-09-29 @ 22:03:44
URL: http://johannatvinne.blogg.se/
Postat av: Julia

Okey sry att jag har varit så på hugget :) men jag har varit super nyfiken X) men tycker du att han var/är söt? Och skulle du kunna tänka dig att träffa honom? :D

2010-09-30 @ 21:52:30
Postat av: Sanna

Hejsan!!! Jag vill bara säga det att jag har följt dina och Julias komentarer nu ett tag, och jag ville bara säga det att jag tycker också att du ska träffa någon nu :) jag tycker att du ska prata med han Daniel för att hitta på något kul :) det tror jag är bra för dig ;)

2010-10-03 @ 00:30:09
Postat av: johanna

hahah okej tjejer nu ska jag förklara en sak för jag tror inte att ni har fattat hela grejen. jag och daniel var bara vänner, nej jag tyckte inte att han var söt och jag var inte intresserad av honom på något sett. dessutom så umgicks vi bara i skolan under en kort tid då jag bråkade mycket med min käre vän. ALLTSÅ vi umgicks inte utanför skolan, utan endast på lektioner och liknade. så nu ber jag snälla sluta tjata, jag har alla vänner som jag behöver, jag skriver inte om alla jag träffar så jag förstår inte riktigt det här " de tror jag är bra för dig" för jag mår just fine. såå de är jätte roligt att ni läser min blogg och frågar saker men jag orkar inte riktigt prata om de som var just för att jag mådde skit just då.

puss på er

2010-10-03 @ 19:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0