4 personer räcker eller?

Jag vill skriva godmorgon till er just nu men tyvärr är de inte så att jag är nyvaken. rellativt hem kommen är jag därimot. Kvällen blev inte som vi trodde att den skulle vara. Vi skulle hem till en kille som heter alex och festa men när vi är i gullmars så ringer han och säger att det inte blir något för att alla banga. så då sitter vi där med alkohol i väskorna och fixade på gullmarsplan och har ingenstans att ta vägen. Vi försökte få dit lite folk för att kunna få en fest men det vat bara massa krongel med att " jag kommer om den kommer" så vi var tvungna att ringa runt som jävlar men det slutade med att ingen ville komma iaf. SÅÅÅ vad gjorde vi då kan man ju fråga sig. jo vi sket i det och åkte till haninge iaf för att chilla med alex och spela kort och dricka. vilket vi gjorde och jäääääävlar vad vi drack. fyrmanna fest är det som gäller! vi satt och spelade tecknet och körde jag har aldrig. vid 1 kom två till killar så de blev vi 6 personer! WOOOHOHOHO! hahah nej men det var en chill kväll.
Och nu ligger jag på sängen och döör och äter godis. ska ner och umgås med la familja nu.
PUSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0