Dag 3 det blir inte bättre..

Godmorgon.
Uppe med tuppen som vanligt... Fyfan
Dagen igår börjde bra, bllev sämre men slutade helt okej. Maten var god men mina små kusiner är inte så gulliga längre.. Jag var äcklig för jag drack kaffe, åt vääääääldigt mycket och såg ut att vara 15 år gammal. Man måste älska små barn eller? åkte runt lite i skåne gjorde vi, upptäckte att mormor och morfars bil inte hade tonade rutor i bak så alla killar som jag kollade på såg de.. hehehe och hittade två böcker. (yes!) Hem kom vi svettiga och mysiga. Det var faktiskt 22 grader här <3
Kvällen slutade med promenad barfota på stranden, skiiiit mysigt var de, hittade jätte fina snäckor!
Vad den här dagen består av kan man ju undra. nej men jag ska till små kusinerna och ätra middag idag. så jag blir väl mer förolämpad då.
Pussen!
önskade att jag hade min kamera med mig, kunde bli riktigt fina bilder då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0